Dum nia =P

I slöjden håller jag ju på med att göra en ljusstake av 8 drev från ett bakhjul på min gamla cykel, och idag tog jag loss dreven från hjulet och tog hem hjulet som jag inte längre behövde. En kaxig nia (tre år äldre) kom fram till mig och sa hotfullt:
"Varför går du med ett hjul utan cykel?"
"Jag kraschade" skämtade jag.
"Hur då?"
"Med skiffnyckeln i garaget" sa jag trött.
"Gjorde det ont?"

Olle skrattade i en kvart :P

EDIT: Läs den här tråden. En kille undrar om man kan köpa en panda, och en kille skriver en oseriös berättelse. Sen fortsätter bara historien om samma panda av olika personer =D

Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

HAHAHHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

2009-12-04 @ 20:01:09
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: anna :)

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHA

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

2009-12-05 @ 11:04:27
URL: http://aamenoh.blogg.se/
Postat av: du e dum

hihi

2010-01-24 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0