Slöjd mojänger

I träslöjden har jag precis gjort klart en ljuslykta, som består av en bromsskiva till en cykel, sedan står det ut bandjärn, och längst ut är det en liten platta där det ska vara ett ljus :D Just nu håller jag på med att göra en ljusstake. Jag ska ta alla drev från bakhjulet på min gamla cykel, och i mitten ska det stå en ljusstake :D Egentligen är det mest att meka med ett bakhjul, så det är inte så mycket slöjd men whatever :) Egentligen tänkte jag ta min gaffel, men det är sjukt svårt att få loss den från cykeln, jag var tvungen att banka massa för att få styrröret rörligt. Och det var en ring som satt fast som hindrade mig att få loss gaffeln, pappa skulle ta loss imorse, men det glömde han... Så nu har jag bankat sönder mitt styrrör i onödan, härligt...

Bilder kommer nog när jag gjort klart ljusstaken :D

Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

lockerz invite :D ?

2009-11-28 @ 09:10:09
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: anna

du verkar as bra ju!

2009-11-28 @ 13:54:48
URL: http://aamenoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0