14 minuter

Jag stukade foten för runt tre veckor sen, och sedan dess har det inte varit någon pingis. I måndags blev den första träningen, och sjääälvklart satt jag på tröjan ut och in :P Eftersom det var så länge sedan jag spelade så var jag inte särskilt bra, jag sköt snett "ääh, en halvmeter där och en halvmeter här är väl ingenting", jag missade bordet, "det var inte jag, det var den där stenen där borta" och medan andra bara ville hålla bollen på bordet, ville jag bara hålla bollen innanför hagen.

Och idag, för första gången, försov jag mig. Jag vaknade tidigt, och somnade såklart om. Jag vaknade 9:18, vi började 9:25, jag skippade frukosten och kutade till skolan. 9:32 satt jag vid min bänk, och hade asont i bröstkorgen som höll i sig nästan hela dagen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mår foten?

2010-03-24 @ 15:16:10
Postat av: F

Jag hatar att försova mig, man blir så himla stressad!

Men du var ju skit snabb, det tog ju 7min för dig!

2010-03-24 @ 15:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0