Tjoho

(Kom inte på någon bättre rubrik)

Jag bloggar typ aldrig, jag har ingen aning vad jag ska skriva om :P Men i fredags hade vi iallafall engelskaprov, fick 71 av 73 :) Fick fel på en fråga man fick två poäng för, jag var inte direkt ensam, frågan var rätt konstig.
I måndags var det spanskaprov, det gick bra, men det var en fråga jag inte hade den blekaste aning om. Man skulle skriva en fråga efter ett svar, och vi har hört det någon enstaka gång när majjen babblar lite om vädret, veckodagarna och så och blah blah blah.
Idag var det även NO-prov, gick också bra men jag kunde inte komma på hur fladdermöss överlevde vintern (hjärnsläpp).



Haha, kanske inte så intressant egentligen :D Bjuder på en skön bild som kompensation:


:D

Kommentarer
Postat av: clara

det är alltid fler än en fråga jag inte kan på prov



kul bild :D

2010-02-20 @ 10:48:39
URL: http://aralcc.blogb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0