Pulka in my heart ;D

Haha, idag har jag varit i pulkabacken med Hugo, Ebba, Olivia och Jonte. För ett tag sen körde jag ju sönder snowracern, pappa har svetsat ihop den men den kan rosta utan lack, så jag skruvade loss truckarna från en skateboard så man kan glida på den, grymt kul :D Men sjukt svårt. Efter ett tag stack Olivia och Jonte, och sen skulle vi upp o fika, jag, Ebba och Hugo, men då skulle Hugo hem, så då följde gottegrisen Ebba hem till mig och fikade, Isak var lite blyg och fjantade sig haha ;D

Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)



kände för att kommentera idag :)

2010-01-17 @ 20:16:09
URL: http://emmawaernholms.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-13 @ 03:33:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0