Var ett tag sen sist...

Tjenamors, har inte skrivit något inlägg på typ två veckor. Känns som om jag inte har något att skriva om :P
Men iallafall, i tisdags stukade jag foten på pingisträningen (tro mig, det går...), har gått på kryckor och igårkväll lärde jag mig råhalta fram. Käkar värktabletter och försöker ha foten högt. Imorrn ska 6-9 till Romme... Som jag sett fram emot det, och sen stukade jag foten sex dagar innan, skitkul! Foten svullnade upp som en ballong, men nu har det lagt sig.

Jaja, här kommer ett skönt videoklipp, Boys on Wheels! Några handikappade sköna snubbar som gör parodier på kända låtar.

Kommentarer
Postat av: anna :)

emil är äntligen back on track !

men stackare .. varför har du inte sakt något om foten ? ;o <3

2010-01-31 @ 17:49:04
URL: http://aamenoh.blogg.se/
Postat av: E l l i s

sv: tack för din röst :)

2010-02-03 @ 08:08:24
URL: http://elliinorljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0